torek, 29. november 2011

Megla!

Halooo. Ta teden smo decembra. Čez slabih 14 dni imam rojstni dan in moj me že celi teden draž z darilom, ki ga je že kupil. In potem morem uganjevat, čeprav se mi niti ne sanja kaj naj bi bilo (pa naj bi bilo to kar sem si želela). Problem je ker si želim občasno veliko stvari. Mogoče so to zgolj trenutne želje in kasneje pozabim.. Oziroma se jih ne spomnim. *se smeje*

 Halo, volitve so ta teden?! No, saj vem, so popolnoma brezvezne in ne vidimo smisla v tem. Samo meni je všeč volilna pravica, ne vem zakaj. Najbrž zaradi tega, ker je nova. No, baje so v četrtek predčasne volitve, za tiste ki v nedeljo ne bodo mogli priti. Torej najbrž se bom najavila tam v četrtek, obkrožila in čao amigo! Ja no.. Ne vem, všeč mi je čeprav so te referendumi in vse to totalno bedno. Ampak dosti o politiki, vsi so bedni in vsi kradejo vse kar se da. Standart...

In kaj vam naj še povem? Da komaj čakam POLETJE! In počitnice in morje in vrtec (upam da bom letos tudi delala tam ^^) in pač vse. Vročino, sonce.. ne pa ta megla in mraz. Ne vem, v kratkem bo po mojem sneg. Mislim, naj bo zdaj in naj mine čimprej. True? Seveda! Kakorkoli, ja na živce mi gre ta mraz in megla, skozi katero like ne vidiš nič. In ta dva dni ko je bilo sonce je bilo res pravi čudež!

~Bye

Ni komentarjev: