sobota, 26. december 2009

Se razume

So what. :D i'm a rock star.. aš kao >.< hahah ja no :D treba spet mau napisat.. sam spet like vedno.. nevem kaj bi.. torej nima smisla.. sam useen xD konc koncu useen neki skupi spackamo :D usaj jst.. mislm ja no.. to sam tuki.. xD i guess :D that's the power.. not >.< hm hm hm
   Torej ja.. božič je kokr tok mimu. doma sm tko like dva dni.. in faking ni tko nč za delat.. kej preveč.. so ja.. i miss my friends.. i want them here.! liek now!! xD ahah  [ moja angla a bit polom ] torej ja.. res jih dost pogrešam.. ful kaj dost.. oohh dobr da pride karamelo k meni u sreda ^^ <3 i like it.. oh oh :D i liek to mvoe it move it haha xD ej dons se mi mau poje.. al pa če se mi skoz.. kdr sm duma LoL pa k ni nč za delat.. any way.. resno mam plane.. da jutr mau MAU preuredim sobo.. kar pomen da bom posprala. jo.. pospraula umare.. and nalepla na stene kej nouga.. kj dol strgala and so on.. >.<  and ja. nš mačk je a bit fuknen.. al pa pač je fuknen.. kaj sjt vem kake substane so u mačji hrani xD ahah morm enkrt analizirat majkemi :D any way.. usak jutr gre u jaslce.. in pol me tamau like pride budit.. sma zatu da mi pove da je mačk u jaslcah. LaL lihk briga me.. jst bi rada like spala xD. ah tamau je a bit čudn.. that's like a fact. any way.. pol kdr je u kuhn.. gleda skoz skuz okn in nvm kaj dela.. [ pomoje hoče z okna skočt ] ker je z kuhinskega okna like pogled na njivo kjer mamo mi hiško za ptičke postauleno. in se ptiči vald apasjo.. mačk pa mjauka u okn xD hahah ja no.. any wa yzato ga babi en pusit u kuhn.. in je skoz u sob.. oz u jaslcah al kjerkol pač :D  ampak tku je.
   me zanima.. od kje t aideja da bi ptice hranil.. like u zlo zlo zloooo starih cajtih k smo se še razvijal.. ns je lihk boliu kurac za ptiče.. res :D in zdj prideš ti u nou lajf.. al kukrkol >.< in ej to nvm nek običaj al navada al kaj.. da usi ptičke hrano.. pozim. >.< sej ne zdj da je to anrobe sam tko.. če pomislš.. kdo se je to spomnu.. in prenesu naprej.. na druge.. :D in njihovi odzivi in itd.  ampak ok.. na te fore bi se lohk stokat uprašal..


mislm ja no.. kaj use se spršaujem xD bog se usmil :D filozofi eni xD

Ni komentarjev: