ponedeljek, 18. januar 2010

angry

folk je moten.. res.. kr neki ti zamer.. k nimaš pojma zakaj.. nakonc se izkaže da mu sma kao nisi ušeč al kaj.. dejanja pa to.. a tko prej se je pa lohk s tabo pogovarju cjoo.. nemaram tega ma prou ne. !! mislm bedna fora res.. k se zastopmo obrekuje eno.. pač govori kaj si misl o njej.. in pol ta ista oseba.. zamer pač teb  in se pogovarja, druž z uno osebo k jo je prej obrekvala tebe pa tut pogleda ne ?! HALO AJ TO NORMALN?! u PIZDU MATER DA NE. LEJ faking če maš kej za povedat povej. ne hodt h drugim pa pol mene obrekvt.. u pizdi matrni.. če ti ni prou s koms e družm not my prbolem.. sprejm dejstvo.. ni ti treba bit slehrno minuto zravn in prenašat pač te osebe k se jst z njo zastopm ti ap ne.. ampak to še ne pomen d amorš ti mene odjebat zarad tega k se pač z njo zastopm.. ODRAST ŽE ENKRT pizda čorava <.< . žou mi je.. sam jst ne mislm rešvt problemou.. ej.. dol mi visi.. če ti ne paše prou.. sam pol ne od mene pričakovt da se bom prjazno vedla do tebe.. če se ti do mene ne.. zakaj bi se jst? ajde povej mi ?! povej zakaj? resno.. mislm k boš ti začela folk sprejemat.. se bove pa pogovarjale.. sori tko je. če ti kej ni prou povej na glas.. ne pa obrekvt drugim itd. <.< face it..

žou mi je za druge k ste to mogl prebrt (:

lp

Ni komentarjev: