četrtek, 23. september 2010

Lazy. Tired? Have no idea.

Wiiiii a veš kao. Ja dej no, kumi čakam da bo 22.00 da se spravm spat in objamem posteljo <3. Oh. A torbo si morm še prpraut.. če ne itk pou zveskou spet pozabm [ tko k doskt od ekologije.. :/ ] Ful se mi nč neda res. ubijalsko je tale tedn.. bleh. očitno me je [ ns je.. ] končn zadela realnost šole. al nekej pač.  In pol diham.. in razmišlam.. in nikamor ne pridem. hhaha :D res polom tole >.< zeham k nilski konj. :D hhaha jest se mi p tut neda <.< in kaj delam? grem gor in si nrdim za jest in pač se mejkaš da ješš. simpl. Naj bi blo. xD ampak si štimam in se še uprašam.. '' pa a bi jst jedla sploh?'' mislm.. poloom!. ne da se mi. uno.. wtf. čakam vikend da spim.. ceu dan če mi paše [ kar itk ni mogoče sploh ne pr men, ma dobr. ] pač.. nekej no.. :S in tut pisat se mi neda.. pač dones to.. a kak drug dan.. PoooLoooMMM tok energije da te kap. naprimer dons zjutir mi je trgal. to re spolom. ena je nabila da sm in love. hhaha JA U KOGA ŽE xD

Ne da se mi <.<

Ni komentarjev: