nedelja, 7. marec 2010

Lenoba

        marec je :D MAREECC. kaj to pomen <.< spet treba bit za knigamo baaahh.. a men se res neda xD tale vikend je biu obup obuuuppp?! <.< kumi da sm se spraula za knigami res. dizastr. xD se morm mau bl u roke uzet. :D drgač pa sm marca um dost vesela. glede nato da bo zdj pomlad. končn mau toplej.. yaay juhej :D and limi goes crazy xD hahah drama.
        mah. ni panike. se bomo že še u roke spravl.. :S zdj mormo tisto seminarsko naredt.. za psiho.. sej vem sje je u izi in use.. a ma se mi res neda xD najraj bi cele dneve poležavala u moji topli postelji in delala nič! eh ja.. tko pa sm sam dopoudne.. recimo.. :D sej drgač ga sede. res. mau dremaš.. čeprou je nedelja in veš da nebi smeu.. xD a jebiga.. bom pa jutr kje spala.. koga gane :D njoh njoh njoh xD uglaunem ja.. ta cajt k sm bla duma.. sm pogrešala folk s šole :( well i am happy now.. tomorrow i will see them ^^ ♥ yay :D spet bo dugajalo. upam :D ahah sam upm de nimamo une kokoši spet za nadomeščanje -.-' <.< prou an jetra mi gre že :S eh ja. bo bolš :D kaj use zamudiš k te ni jao. i hate it. :/ 
     
          no tok za dns. :P wnb marčeu uvod al kaj xD jst nevem. :D mam pouhn idej.. pou jih itk pozabm predn se spravm kej delat.. like lol. pomoje bi res si mogla stalno zapisvat xD ahaha no ja mrbit si pa bom ;)

HaveFun*

Ni komentarjev: