petek, 26. februar 2010

U izi ;)

             :D:D ja no dougo te nism nič napisala.. kaj se je umes zgodl.. nč tazkga i guess :P nova um "oprema" bom rekla.. k se ne spomnem tprauga izraza xD pač nov atema al kaj je to tuki ahah :D seksi je meni čist :P mau se bote trudl brat če že ahahah :D
             skratka.. bliža se konc februarja.. kamu bo marc.. in končno pomlad! oh i can't wait really :D nehat te bunde nost okol jao :D:D in ja sori pač mam rja pomlad kukr zimo.. in definitiuno mam rja use druge čase kukr pa zimo <.< zima sucks <.< so face it. kdo ap rab ta sneg <.< poglej kaka brozga je po cest mislm wtf <.< -.-' i hate it!! :D:D yea.. uglaunem.. kaj sm že misnla napisat?... um aja :D AJA! ne čak kaj že? uu ja ja ja dns je tk u izi dž padu. :D te pa rečte da ga ne marate? xD ma to je neki najbolšga ^^ sori pač mam rada dž.. tak k u izi pada :D brez skrbi itd :P ohhh ^^ lovable tutaln :D:D:D i like it <3<3 wiuwiu :D 
              ja ej.. u sredo smo se cepl.. pač mel smo um sistematski al kaj.. ok ne bom rekla da me roka ni bulela.. ampak tok da je premikat nism mogla me pa tut spet ni bulela.. skratka sej če se uležem.. na elvo stran me še zdj mau zabuli :D drgač je pa uredu.. usaj pomojem ahahha :D:D
             wiuwiuwiwuiwuiu can we love it? that sexy rain? :D :$ xD ok no ne ne trga mi. :D in dns sm spala mislm "spala" bl ko ne dremala.. od šestih do sedmih ahahha :D zvečer! xD in pol predn sm se streznla.. to traja.. :D ja upss :$:$

no um dost :P neda se mi ! to je zakluček za februar xD ahahah [ pomojem noo ] zdj grem pa papcat.. neki.. :D

See ya!

Ni komentarjev: