nedelja, 14. februar 2010

What?

            um? kao je valentinovo ahahh :D ja no pa nej majo zalublenci svoi dan xD like who cares.
      tko je zdj. počitnce mamo. wiiha.. wnb zlo happy xD no sej sm.. po drug stran spet ne.. ma dobr.. folk bom pogrešala.. to definitiuno :( enostauno ni isto.. tut če se pišeš in kličeš in nvm kaj.. eh sej bo :D sej sam en tedn ahah :D any way tuki je tut pust yaaayy  edin kar je dobr pr pustu so flancati! dd :D sej so krofi tut .. sam flancati so bol.. usja men dd :P i just lvoe them :D in dones bom vročo  čoklet delala again.. če mamo sploh čokolado hahah :D well i love it =) 
           skratka.. bli so informatiuci.. men je blo kul.. ker u naš šol smo tisit k smo pomagal.. dubl majčkeee wiii xD i love lvoe love it :D sej so seskiš čist u iber xD aahahha :D drgač pa ja delala sm u soboto.. in ni blo nvm kolk folka.. :D pač u izi =) in jst sm tt šla na en faks pogleat. xD če bom jst gor sprejeta.. bo am.. nevem xD mislm res neki spešl laal :D tko ful mal teh mest majo -.-' in zdj vidš.. usi pametni bojo sprejeti xD ist k sm pouprečnež če temu lohk rečemo se lohk kr lep pod nos ubrišem <.< eh ja.. bomo vidl.. to bo drug let =) upamo na najbolše =) ;)
           leave that :D skratka.. flancati so flancati.. in ne neki žepki.. <.< kako lohk en nabije da so to žepki če niso -.-' toi like čist različn LOL?! mah enga folak nauš dojeu :D

Ni komentarjev: