sreda, 18. avgust 2010

My World

Njah pa smo pred šolo.. no dobr nekje je še okoli um dva tedna se mi zdi :D zdej so slučajno zadnji roki popraucou.. kar me je spomenlo, da sm vesela, da sm nrdila svojga edinga poprauca u prvem roku ahahah :D
no ja.. nevem zakaj, ampak nekak mi ni blo odveč? hahha ja nora sm no kaj zdej?! :D ne sam tko.. res je da ga sploh mi nebi blo treba met, če bi že prej delala vaje za fiziko.. standrt :D ma vesla sem, da nism mela matematika.. ker to, to bi bil pa polom x) sice rmi je šenkala.. ampak dober. i'm happy :D:D

no ja.. novo šolsko leto se bliža. vsi že delajo nevem kako dramo s tem kok so ble kratke počitnce in use. uredu ne rečem. samo usako leto je isto.. in meni dobesedno mi je že useeno. veselim se prvega dne. JA VESELIM SE GA! get over. zakaj se ga veselim? zato ker bom vidla spet nš klas k se tko dobr ujamemo<3 okej sare nebo :( ampak smo se na amturancu res fjan ujele z njo, kjub vsem tisti zadraham v prejšnih letih. sicer je pa tko zmer, kdr gre kdo stran oz razred narazn.. [ konc srednje itd ] se zmeri najbolj razumemo in nm je žou pou stvair k smo si jih naredl in use. res.. Ampak okej, sej mo lahko v kontaktih, eni bojo mogoče clo na istmu faksu and so on and so on.. okej no jst kr o faksu sanjam hahah :D vbad. Bejba prvo 4 letnik in matura pol pa faks!
ampak ja, treba se bo ment za akvice in use, priskrbet use naslove, številke za razne kartice z morja, kontakte in sploh in sploh. veselim se! AA zakaj? zato ker si jst to predstaulam preveč popouno, in je valda fajn kaj pa da. moj svet, moja pravila :D ahah :D Mislim ja no sej v mojem svetu je use tko k jst hočem, logično mar ne.
no pa vseeno.. ja nekak se usega veselim, po drugi strani je pa odpor ker morš za to delat, se učit and so on and so on. Sicer je cait da nekak se zresnem ali usaj za odtenek ali dva postanem bolj resna. No kakorkoli :D tko je ^^ še dost zanimivo leto ns čaka, me čaka karkoli :D

okej dost o šoli in o vsem! še dva tedna počitnc mamo, pejmo ga totalno doboro in noro izkoristit. Pejmo pit, pejmo nevem densat žurat kaj jst vem. pazi an odtenke še zmer zaplešem hahha prou noro fak! i will never forget greecee! <3 for ever in my mind ^^

Ni komentarjev: