torek, 10. avgust 2010

Zmešnjava!

Prvič! PRVIČ! po enmu mescu nespanca.. se mi spi pred 00.00 xD če to ni dosežek pol nevem. In ja! Sem odvisnica od kave so what? [ pa še česa drugega ampak okej.]  Okej Grčijo usi valda razumem tisti 4 urc maximuma k smo ga spal.. če smo ga.. :D ampak tm smo itk bli al na kavi [ katero sm jst kuha akr pomen da je bla extrem močna..] al pa na redbulih in nightfeverjih in nvm kakih in durgačnih energetskih napitkou. In ja, potem kanček alkohola in to je blo to. Za dobro jutro ob petih.. pa juhica.. še prej pa palačinke oz hot dog okol treh. xD zanimivo zelo.
In zdej sm tuki. Po maturancu dobr mesec.. [ žal nevem današnega datuma xD ] se mi končno spi pred 00.00! Prej nism mogla zaspat do dveh, če ne še dl. Okej no priznam, da je posledica tega, da sm dons sam 4 ure spala.. in zjutir spila dve kavi.. ampak men kava itak prime čez dve leti. xD [ tkt mi pač mau zatrga.. kar pomen da mi skoz trga.. in to je moj izgovor da sm norc :P občasni, sem pa le ;) ] Hja.. fenomen, če mene uprašaš. Ampak! Kaj k bo jutr isto in čez ceu tedn in itd. Pol bo pa šola.. bom pa spet spala tm.. Mislm?! In jst kao neki da se bom letos potrudla za uspeh.. ma ja.. že kr vidm kok enbom.. čeprou vem da morem ampak ne. Enostauno sm lena in kukr bi moja mt rekla.. boli me šlauf za use. [ ke je šlauf najdla.. nevem ] :D Ampak okej.. Mogoče mi le rata, mogoče bom razsvetljena in se bom potrudla, konc koncev je matura letos.. in rabm jst mau velik točk.. za na faks.. Eh ja. In ja odločila sm se da grem na biologijo. boli me čapac če so omejitve al ne, jst bom gor sprejeta, pa če lihk umrem zato.! [ zdj sm trmasta xD ] No pustmo to zdej.. in mojo čudno trmo..
Jst znam bit trmasta.. če hočem, znam bit neumna, prasica, pametna.. kar hočeš.. čeprov sm po večini prjazna.. je pa res da velikrat [ v navalu navdušja, jeze česar koli ] pozabm na bonton in oliko x) [ letošn poprauc iz fize naprimer.. ]  Ja prou wtf. pač.. čudna osebnost.. če temu lohk rečeš osebnost ampak okej.
SKratka zadne 4 dni mi trga. Na momente kr zaplešem.. [ grčija in to.. ] in res wtf.. Zadnč sm bla u kuhn.. sm si šla sendvič narest. In kaj jst.. Mtka je lihk likala in je mela radio pržgan. In je biu nek radio 1 mix. In jst plešem.. k en debil.. k sm rezala salamo sm bla prmir okej.. Si dajem kruh na salamo, jst se muvam.. densam neki u izi hhaha prou kaj the fuck! Pa se ustavm, se nasmejem sama seb in si rečem, no Limi nehi zdej. Čez dve minuti isto. ghahaha Sam da sm sir dajala gor in ne salame. xD friiik! mi pol en frend nabije, sošolka nabije norc.. itd. :P in pol gledam sjt okol folk. tamale, pa tko. in pol vidš kok s eoni nek derejo tko za bv. IN POL SM JST TISTA K JE ČUDNA?! ful hvala res. :D za moje pojme sm normalna. priznam da mam svoje mumente.. k znajo bit pogosti xD ampak NORC pa že nism. [ samo občasni :P ] hahha! ah ja.. okej no sm 1/2 norca.. 1/2 horničla če hočte.. 1/2 sm pa.. običajnega x) zdje pa sestaute :P hhaha
Matr sm se razpisala, tok k doug ne. Pa fora. Sploh nism misnla o tem pisat. hahaha No zdj sm itk pozabla o čem sm tla.. drama prou res.

No zdi se mi da mate zadost ;) več pa drugič :D


Have Fun*

Ni komentarjev: