četrtek, 15. oktober 2009

Plans..

       Mogla bi se učit.. ampak se ne.. >.< popravic povedan.. bi se ful.. sam se mi neda.. lena sm.. Mislm.. dns mam res uno energijo..in se mi ne spi kukr že ceu tedn [ ia dns sm pila kofa <3 se prou pozna hhh ] Skratka :D ia no.. res.. čudn use skp.. tko.. dns se mi res ne spi a ne.. kumot bi se lohk učila.. mislm sej se nameravam.. no sm se misnla.. sam se mi neda.. nevem.. a sm preveč naspidirana xD pa se nemorm al kaj.. nimam pojma kk bi obrazložila tole sploh.. any way.. ironija.. i think.. da zadne dva dni.. se prau učer pa predučerišnem.. sm se učila.. oz pač prebrala snou.. od predmeta k se ga učim.. sam se mi je tisto.. spal ceu dan.. res da sm pred tem zadremala za pu urce.. sam usi dobr vemo.. dqa se ti pol nekak še bl spi.. oz nočeš ustat pa blabla :D in skratka.. tut knige se mi neda brt.. >.< pa spet nevem a bo kej po tv al ne.. če ne se bom pač učila.. kaj.. al pa knigo brala.. sam bi blo bl koristn če bi zvesk odprla xD a ne?.. no ja sej vem.. da se strinjate :p [not] skratka..     
       ia no.. sm se odločla.. da bom dns blog napisala.. sicer nevem za koga.. sam dober.. bom pa jst brala čez en par let.. >.< ni panike :P ahah :D ia sej vem sploh nevete za kaj se gre.. res je debilno.. tko pišem k da se z vami pogovarjam.. oz k da pač.. pišem bralcu tega bloga.. a tko nuben ga ne bere xD mogoče kdja blaž.. sam nevem zanga.. komentira nč.. na msn-ju tut nč ne omen.. jst mu pa ne mislm usakič govort 'ej blog sm napisala' sam zato da ga bo prebrou.. :D LoL nej ga spremla pa bo an tekočmu xD porka madona. :D gosh.. i hate that.. mislm sej mi ni problem rečt.. če že morm.. sam k mi je glupo k deluje tko k da usiljujem xD LoL >.< free mind.. and that stuff :P LoL :P ahah
      uglavnem...učit se gbo treba.. mislm sej se že nekak.. nevem jst se učim tko.. pač u izi :D neda se men neki predalčkat tm.. pa gor dol.. uzames si čs.. in use prebereš.. kaj.. in pol čez cajt ugotoviš.. kaj že znaš.. in kaj je šibka točka.. in pol ponaulaš več tist kar neznaš.. kukr znaš.. hkrat ponaulaš use a ne.. da nebom sprot kej pozabu al pa karkol... sploh če maš pogost kratke stike u glau tku k jst xD ahah ia no za ta vikend se mam plan učit.. :D k se itk morm.. >.< več al mn.. glede nato.. da sm mankala.. pa mau razlage zamudla.. sam bomo zmogl.. za pozitivno.. upam usaj :S
       hkarti mam cilj.. prebrt knigo.. pa še u planu je domač branje.. sam to ni zdj.. da use nrdim u tem vikendu.. to je zdj že bl na splošn xD.. ahhh :D

po malih korakih.. prideš do željenega xD i guess.. =)

Ni komentarjev: