ponedeljek, 5. oktober 2009

SickAmI?

Hja hja hjaa.. here i am >.< usa bouna.. no napou ozdrauljena bom rekla.. :D ker najhuj je ubistvu mim >.< :D ahh. ja no takle mamo.. skratka.. čez vikend sm mela vročino.. konstantno 38.. >.< ajde no u soboto sm jo mela tut 39.. učeri [ nedelja ] sm jo mela pa tut 37.. tko da ja sm na bolšem.. se strinjam.. skratka.. dons sm bla pr dohtrci.. mij rekla daj to neki viroznega al whateva... mi rekla da nej bom dns pa še dva dni doma.. da se kokr tok pocajtam.. pa da morm velik tekočine pit.. pa ležat.. >.< itd. standrt.. like to vem že brez nje sam dobr. :D napisala mi je recept [ za lekadol -.- ] xD am am am pol pa.. mij napisala opravičiu in toj blu to >.< zanimiu zlo.. u iber.. :D sej ne da so tm bli res usi stari.. >.< u čakalnc a ne.. pa en tamau.. ahah xD drama.. jst res nimam sreče z zdraujem xD usaj letos ne >.< ma pustmo to :D
zdele sm doma.. in ni uno nobenga gor.. >.< dougceit paačč.. in sm se odločla napisat tuki.. neki malga >.<  dons sm se usaj izognla matematki ahah dve uri jo majo >.< mislm so jo mel.. prvi dve haha boščkii >.< xD :D uglavnem.. u četrtek pridem nazaajj >.< yay can't wait.. aš kao :D dej dej >.< lohk bi bla ceu tedn doma.. :p haha >.< ne sej ne.. sej kul.. usja pr fizikalni nam tok mankala.. sam da me nau uprašala k jst nism še tko.. odprla zveska kej dost :P ahahh xD ia no resnica pač [ angelček ] >.<




uglavnem.. učri [ ja vem neb smela ] sm bla pol na uni.. razstavi kač pa pajkou xD waaa.. :P jst bi tm lahk skoz bla.. če neb bla bouna xD sam je blo ful drago <.< sam mi ni žou >.< bom enga pajka prpopala sm hhhh :P men so to tko faine žvali >.< ^^

drgač pa se mi res neda pisat :D nimam materjala xD soriii :P
fsm ^^

Ni komentarjev: