ponedeljek, 12. oktober 2009

Wow

Dramaa.. kk sm se jst uživela u to knigo.. >.< učeri res več k pu prebrala.. pol sm se že silla nehat brt.. pa spizdit spat xD Fak >.< E jebiga.. takle mamo :D ahah. No skratka.. danes pričakujem mau bl krajši blog. Nekak bi enki ful pisala, pa nevem kaj. xD Filozofirat se mi pa res kej preveč neda a ne. Ma ok :P mogoče pa na konc useen bom.. kukr ponavad xD k nečem nehat pisat. LoL :D

   Zdeile se z blažom na msn-ju igrama minolouca xD ahah. :D sei ne da ga res vodm.. >.< sreča pač.. nism jst kej preveč dobra u teh igrcah (: Sej na konc me bo pa zamgu.. kukr ponavad xD ahaha :P a sm omenla.. da me je zadnč poklicu ^^ vi nevete kok je lepo en glas poslušat.. k je res hud nooo :D glas pač >.< sam dobr :p to ma itk spet usak svoj sluh blabla >.< ma men se dopade. :D !! Sam to sm spet sam jst.. in moje več al mn nepomembno menje >.< Drgač sm pa tko.. dost vesela da mam eriko <3 ona je pa res srček >.< mislm pač.. ful prjazna :D my best friend.. bi se lohk rekl.. čeprou sm u prejšnem blogu pisala da jst nism tko nikol ločvala.. frende.. pa mela best friend.. >.< mislm sej ne daj kej narobe s tem pa to.. sam k uno re sneveš.. lohk ti tko sam občutš.. oziroma mislš.. kar nepomen da je res. Sploh pa jst nikol nism ljudi kej preveč k seb spušala.. pa jim svoje tegobe razlagala.. nekak se nikol nism marala ful navezan na folk.. k ga lohk tkole zgubiš.. in pol si ti prizadet.. nemu se pa itk jebe.. -.-'
    Zdej boms pet kr neki sfilozofirala, k nima ne glave ne repa.. mislm.. standrt pr men >.< Zdej si pa predstaulite da ena taka zmedena piše knigo haha :D ia pomoje bi blo use zmešan >.< Nevem.. res sm lohk vesela da mam take frende.. pa sošolce kakršne mam. Mislm nš razre dje popoun.. z nekaterimi napakami.. sam to nvm.. pomoje je trenutno sam tak obdobje.. Tak čudn.. defektn.. res. :D Neki kar si mislš da to pač no way da bi to blo.. pa je.. pa wtf.. nepričakovano a ne.. sam okej.. pač more bit tut to.. sam upam da se do maturanca skup zberemo pa da bo tk ku je blu prej <3 ^^
    Skratka. :D tko že ene dva dni poslušam.. http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk in dejansko zdj kr zravn pojem xD tko mi sm se navadla.. Jao :D spet bom obsedena s temu tko kake dva tedna.. Like ponavad xD ahaaha LiMi pač ;) :D sei bo bolš >.< 



Aaaaa kok je biu dns zvečer lep nebo.. mislm u mraku ne zvečer.. koza jst xD :D i lvoe it <3 mislm že prejšn dan so bli rdečkasti oblaki.. dns je blo pa popouno <3

Ni komentarjev: