nedelja, 25. april 2010

Bleh!

a čem pisat? :D ajjahahha :D ja no.. zadne cajt mau trga.. no mau?.. zdj si to smai deifnirite kok je to mau.. pa kok je zame mau.. and so on.. sice rpa zmeri čeme mau.. ponavad pa dost.. ahahah :D ok noo nehimo filozofirat! skratka ja MAU trga. na cajte.. oziroma na momente. :o what now?!  do you want to be a perv?!  Njahahhahahahhah [ evil laugh ]  em ja. skratka.. so momenti ku zatrga.. al pa.. sm.. poskočna? slash karkoli že. :D tko ej blo u četrtek.. sej nevem a sm praula al ne.. koga rbiga bom še enkrt! xD čeprou sam alihk nemaram da se men folk ponaula.. in pol s eše jst.. drama.. zato zme ruprašam a sm že to praula? xD haha no skratka.. u četrtek.. smoo pri fiziki bili.. in je.. nekdo biu uprašan.. men se zdi da karmen no any way... res ona rešuje nalogo nede.. in tko mene vidiš ku si tm u klopi pojem.. palčka davida [ pač ona risanka ko je včas bla na slvoenija ena. ]  no skratka tis t si pojem in nek poskakujem na stolu.. pač ko en mali otork nede xD in pol foksa res nabije [ ne citiram ku s ene spomnem usega več ] kaj simona.. usi tule nek zaspani smao ti tule neki skačeš [ al karkol pač ] ahahha xD jst sam Ups.. kava kriva :P. če sm pa res kavo pila noooo :D ahahha no tist dan smo mto pisal -.-' kr neki KRRR NEEEKIII... men se tk neda u to šolo lazt.. Jao.. dobr da so počitnce.

Ni komentarjev: