nedelja, 4. april 2010

Huh?!

ZAKAJJJJJJJJJJJJJJ?! <.< a men ni usojen pou stvari al kaj -.-' in pol da je člouk žiučn? JA HALO? če ga usaka druga stvar fuka u glavo.. kako enbo žiučn? -.-' MA DEJ :D u kurc nej gre use skup <.<

  vesele praznke :D tko na polovici.. praznkou... ma vredu. =) april je.. kmau bo toplej.. and i can't wait.. da končn presadim moje kaktuse, poslikam mau rožc, in preštihamo vrst da se bom igrala s črvi ^^ :D rada bi šla u moj zasanjan svet kjer je use popouno.. :D ah misija nemogoče xD edin če grem u idrijo na grička hhahaha :D tm te usja obsojajo ne ker si kakršn pač si. =) no ma neda se mi spet o tem.. lajf je krut tko al pa drgač. pa koga to briga. konc koncou usi nekak podobn živimo.. eni bolj srečni durgi ne, eni u reuščini četrti se valajo u dreku[dnarju] in ja usi živimo, z upanjem da bo bolše.. no tistim so že na bolšem.. nerabjo.. pomojem.. majo pa upanje za kaj drugega.. in konckoncou smo usi u upanju..tut če rečemo da nismo.. da si obupu tko že zdaunej.. globo u sebi še zmeir upaš.. če se to zavedaš ali pa ne. =) in potem naj bi usi vrjeli u srečne konce? ma ja. kiss my ass . <.< raj bi bla en lihk u pravlci.. k ga pič kača in umre u mukah.. -.-' useen si LIK u pravlci.. in si omenjen.. :D ne pa kle ku t epou folka ne opazi. LAL no never mind nima to veze sploh.. i guess..
 
  no neda se mi neki sanjarit again.. ker ko preveč sanjariš.. si pole na koncu razočaran. <.<

Ni komentarjev: