sreda, 14. april 2010

Pomlad

    hja hja hja.. baje je pomlad :P uradno že nevme od kdi.. xD praktično.. še zmer ne.. ali pač v nekih pogledih.. no ni važno.. važno je da sm jst presadila kaktuce?! oh ja :D čeprou sm jih tko.. na oblačn dan.. sm misnla da bo kej sončka.. pa nej bi biu kao dž.. a pazi.. pol u nedelo, ku je isto biu dž napoveda, je biu pa sonce?! mislm wtf <.< mtko naj ne spršaujem več za vreme xD hahhahaha joke joke joke. :D any way ja.. kaktusi bojo se lepo reidl in rasl.. do naslednga leta.. :D ahah no ja.. en se je res preveč razrasu.. huh.. tale presaditeu mu bo prou fajn dela ^^
    zadnje dni.. ku se meni neda nič učit.. ke ruse pišemo šele drug teden ali po počitncah.. in pač.. je po počitncah šele tista ta prava snou k me bo "skrbela" prebiram knige.. do okol sedmih.. pol grem pa po mojih običajnih praivlih.. do okol osmih.. ajde dns sm pač mau dl.. an kompu.. jebiga.. :D in špol grem pred tv.. ker tk al tk ni tku nič pamtnga kle gore za delat.. in okol deseth se spravm spat.. xD no tko sm učer ahahha :D in pol sm si budilko pozabla naštimat sm dns skori zaspala smeh smeh smeh. :D ma dobro.. noben se ne sekira:D haha.. ja jutr gremo u veuče al kaj? u papirnco al neki na to foro :D skratka do 11. bm frej Wiuuu kok sm happy xD in pole smao še petk.. 6 ur.. in pol lahk spim.. [ čeprou se bom mogla mau mto učit :P limi pridna pupa ] ahahh :D in ja.. =)
    blejh :S neda se mi tko nč zadn tedn.. sam čakam tiste počitnce.. pol pa s puhno paro.. do konca.. pol je pa tk maturanc ^^ 

Wiuu can't wait.. :D

Ni komentarjev: