ponedeljek, 7. september 2009

Noro?!


soo tell me, kes to vidu, da na naš šol, usak let, po enem tednu morjo nujn sprement urnik. -.-' kao se neki ne ujema. ja lol a prej pa niso mogl tko naredt. fak stari ke jim logika <.< :D in pol dajo tak urnik, da mamo usak dan same blok ure, nevem če sta dve uri k nista blok <.<>neznosno met blok ure -.- ne da res? mah. glupi so res. itk bojo urnik še ene dvakat minimum spremenl. :D sej smo navajen, sam ne teh neumnih blok ur jao. kr mine te use. res. <.<> no bomo preživl, važn da je šola. a veš kao xDxD dejdejdej d anebo kei res :d haha. sam dons je men en mau trgal.. no sej men ga skor skoz xD SKOR. so dnevi, k sm mirna xD sam so faking redki. :D važn da sve z eriko umirali od smeha xD hahha pa kes to vidu hhaha :D pa maji sm torbo u smeti fuknla xD omg. :D in pol sm jo mogla še iskt hhaha jah bad. :D

no važn da je dons basket >.<>.< :D i'm so fucking CRAZY xD mene pomoej bol da neb blo na tekm sploh. HuHuHu gremo se tepst hhaha xDxD :D Cjoo k bi res koga pretepla Jao xD LiMi pravi razgrajač.. NOT xD ! BiteMe:D


HaveFun*




4 komentarji:

blazy pravi ...

Sej n so ga tud spremenil, pa kaj pol

LiMi pravi ...

ma geji so :D lahk bi dal bolše ure. >.< mislm razpored predmetou.. če so same blok uree SKOOZZ <.<

blazy pravi ...

Une črte bi pa vseen lahka mal bol naravnost, narisala :P

LiMi pravi ...

nonononono :D pust moje črte >.< :D nism mela raunila kaj nej, pa na hit sm mogla na čičkt xD