torek, 29. september 2009

Think..

Khm?.. tko je zdj.. kdr čem kj napisat.. oz kdr se jst spravm pisat tko po dougmu cajtu.. da ja nou blog zamru.. tkt zih ni kej za pisat. nvm pač kr rata prazna glava.. al pa enostavno mi ne pride nč pametnga na misu.. Glupo če mene uprašaš.. pred zaspim mam pa 1001 idejo.. kaj bi lohk načvekala tuki.. in tko se spravš coprat enih par staukou.. pač da je nekak dost dougo.. da ti ne zniža povprečja.. k če napišeš dve vrstici [ brez slikc ] je kr neki.. mislm bv da si sploh šu pisat.. pa jbg.. jst nimam te navade. hope so.. >.< če ne ga raj ukinm ahah. no skratkaa.. kje sm ostala.. aja nvm no.. jst si pač bloge predstaulam da je tko.. mau dalša objava.. ne tri stauki pa konc. :D sej ok.. pač nekak zapisuješ svoje misli, razmišljanja, doživetja karkol.. al pa enostauno pokažeš par slikc k si jih slučajno prejšn dan posneu.. pa so ti dns tko ušeč.. da si se odloču delit to s ljudmi..
pa dobr no. uska si to posvoje razlaga, mar ne? Skratka.. zdele popijem metin čaj.. pa spat.. no mogoče ne lihk spat.. pač.. u postlo pa magar tv gledat.. kar seveda ni spet nč pametnga po njej.. usaj do 23.00 ure. -.- in kaj nej tkt k grem ponavad spat.. da ja nam zjutri zjebana.. k sm že tko -.-' Jah matr so pametni res.

oh ja nekak se mi zdi da je  ta teden.. zadn tedn uživancije.. pol bo pa pač treba mau za zveski bit itd. in čedalje manj kompa.. in teh for... pa sej nekak mi bo ugajal.. k sm k prideš.. počikiraš mau mejle, pa na facebooku kake slikce pokomentiraš.. kej naložiš.. toj pa to.. pol se pa neha počas.. tuki mrbit kak blog napišeš.. in pol greš.. mislm pač.. nvm mogoče kej pobrskaš.. in pol res ni nč za delat. kaj.. na msn itk ni nubenga k se usi ućijo al pa pač enostauno nimajo cajta.. karkol.. al pa te pač ne kliknejo.. ker misljo da jih boš ti.. ja zakaj že? k da njim bo pa tok bed k si bo mau roko prtekgnu da nekoga klikneš? Halo as na glavo padu?. sam ajde.. sej jst tut useh ne klikam.. ke rmi je pač glupo.. pa itk zdj velčina folka pač klikne k slučajn kej rab.. al jim je pa dc.. pol pa ks ti edina prisotna dušca te pač kliknejo.. lucky you ha?! don't think so.. mah dobr pustmo msn.. skratka res.. polom use skup.. prehit se najem usega.. -.-' jbg.
nekak sm tut neki drugačna.. al se pa sm men zdi.. neki sm se spremenla.. pač nvm..mislm tist.. sej u šol sm še kej za zajebancijo.. sam ne tko.. kukr sm bla učas.. al se pa sam men zdi.. tko neki sm wnb non crazy.. <.< pa nvm mrbit je pa to dobr.. mrbit pa ne.. al je pa to pač začasn občutk.. al karkol.. zdj bojo itk spet veliki problemi.. pač ocene pa stres pa itd. kle ti res sam še manjka bolezn.. kaka glupa <.< pol si pa tko u zaostanku da vn ne prideš.. kar je spet glupo.. sam tist pa tkt veseu da si duma.. sej ne rečem.. učas res paše.. učas ti zjutri res zadeši da nebi ustou.. iz tiste tople postle.. mislm.. posvoje ti je to nek raj.. k nočeš iz njega k moš u pku.. sam jbg.. čez čas se itk navadš.. pa neki.. ahh

dej.. dost. neda s emi več dougovezt.. k pol bo preveč.. -.-'

4 komentarji:

blazy pravi ...

No ja tele sikce pa to, neki more met pa tud vsak zase ane?
Pa tele pojstla je en raj ja, sam pač a ni fain bit v dvoje v raju?

LiMi pravi ...

ia sej so slikce kul a ne.. sej pravm.. usak ma to posvoje.. al karkol pač.. razlaga si po svoje.. sj nimam nč prot >.<

ah ja raj.. u dvoje je velik lepš.. sam eni nimamo sreče -.-'

blazy pravi ...

Ja jst pa še kkšn se najde k nima sreče.

Ja si se sprjaznla da kkšni slikc pa neboš vidla ane?

LiMi pravi ...

iah.. lihk sekiram se če nam slikc vidla xD kaj zdj neki kompleksaš s temi slikami..

ja ti ja.. in dreams.. jst pa res <.< anitlove genau.