petek, 30. september 2011

Boni!

Bone mam tralalalallalala. *je preveč navdušena nad študentskimi boni in se navihano smeji* Vesela sem, da sem vse 'formalnosti' opravila. Oh ja. In v ponedeljek se mi / nam začne. Po svoje me že mineva (že zato ker ni biologija). Oh well.. Bomo videli kako bomo zmogli skozi matematiko in fiziko (geh?!). Be happy and smilee ^^

Še zadnji vikend svobode se mi obeta <3 with my love oh oh. :D kaj sledi.. no.. nima veze *se smeje*

Trenutno je po televiziji sea monster. I go like wtf in igram minecraft dalje. *xD* Gledam bolj na pol. Večinoma imam televizor prižgan zato, da mi sveti in da vidm tipkat na tipkovnico. he he.



Vesela sem, da je tukaj jesen, čeprav me zjutraj in ponoči zebe in spim napol naga pod deko. Se pa ne veselim zime. Bleh. Me not need it. No no no.

Ni komentarjev: