sreda, 14. september 2011

Geh?

Ne dojamem. Te na msn ena doda. Okej vse kul gor dol pač sprejmeš, ker me tako ali tako ni dosti na msn-ju. Torej mi dol visi. In okej, klikneš, vprašaš kdo je, si izmenjati 'podatke', dokler ne začne spraševati o tipih, če si za avanturce, bla bla. Jst tisto wtf? In pol začne, kako to, da prej nisem imela fanta? In o potrebah in oh in sploh. Block, v tistem trenutku in mi dol visi za njo. Bleh.
Nakar me klikne še en čapac in nabije če sem mu dolžna blowjob. Jst tisto, a ne vidte moje prikazne slike, da mam tipa? Jasno mu rečem ne in tip ne dojame. Sanja kr neki, da si želim biti pošpricana (sej ne da mam TIPA?! gosh.) In pol vsiljuje svoje fotke. WTF? pa mu rečeš, da ne boš menjal fotk. On pošle like useen. GOSH, get a life. Ne tež random folku, da ti je dolžan blowjob. Torej block tudi on.

In sedaj pomisliš, kolk tazga folka maš na msn-ju? Geh. In vsi majo po 92042148'013 naslovov. Great. K te mine bit sploh gor. In bi si zamenjal naslov (sam men je moj čist preveč kul). Oh well.. Stupid people.

We go off to shop. Kao <.<

Ni komentarjev: