torek, 20. september 2011

Hlad.

Uhh. V zadnjih dveh dnevih se je shladilo. Preveč! halo, pridem domov v svojo sobo, ki je logično, ledeno hladna. Kaj drugega bi lahko pričakovala? In kaj naredim? Povlečem iz omare srednje debelo jopo, in debele dolge hlače. Pod jopo mam pa kratko majico z dekoltejem. *se smeje* Ironično. kakorkoli, zebe me kakor, da sem sredi zime. In nimam pojma kako bom danes spala, ali s čim. *se nasmehne*

Geh. Čez 13 dni (baje) se nam začne faks. Veselim se ja, faksa in novih izkušenj, ne veselim se pa samega dela in ur faksa. Ampak! Prebrodili bomo skozi to. Imeli narejeno šolo in šli delat med delavce. How great is that? *pomaha in se kislo nasmehne*

Včeraj sva s fantom ugotovila, da voham sneg. Ja on ga voha. Jaz sem zgolj mislila, da ga ne voham in se mi sedaj (ko ga kao voham oziroma vem da ga voham) ne zdi prav nič posebnega (glede nato da je nek majhen procent ljudi ki so zmožni to vohat O.o). Kakorkoli Včeraj sva odšla na sprehod in mi reče, da se malo snega voha (baje je padal nekje v višinah). In jaz pogledam in rečem, da voham le svežino. In kaj mi on reče? Da je to to. In jaz tisto wtf?! Men se ne zdi to neki posebnega. *se zasmeje* Ampak dobro.. Sneg gor ali dol, tako ali tako ga ne maram.  

=)

Ni komentarjev: