ponedeljek, 12. september 2011

Hello my little child.

Oh well. Kaj naj vam rečem? Že ZEEELOOO dolgo nisem pisala tukaj in dvomim, da bo današnji post kaj bolj daljša kakor zadnjih nekaj. Pa hej hoj, malo vas moram informatirat o mojem življenju, ki se je najbrž spremenilo. No vsaj plani.. *srepo pogleda*

No da začnemo na začetku. Matura, no poklicna se je izšla, o petem predmetu ne bomo govorili kok je bilo vse skupaj fejlano. Vsekakor se ti zdi prav butasto (organizacija in podobno). Kakorkoli, nisem na biološkem faksu (kamor sem pač želela iti), vendar sem na visokošolskem študijo (al nekaj takšnega) kemijske tehnologije. Bleh (fuj fej popljuvam) Baje bom preživela. zaenkrat imam plan narediti ta faks (tudi če ni bog ve neki zanimiv) mogoče poskušati se kam prekvalificirati (menda je to mogoče). Nekako bomo videli..

Hrčka mam. Ime ji je Pia in pri meni je že.. Cerka štiri mesece (nisem ziher). Je srčkana, vsi jo vlačijo po rokah in crtajo in tako dalje. Res je srčkana in vesela sem, da sva jo izbrala skupaj. ^^



Srečna sem, da imam takšnega fanta. Ne vem kaj bi brez njega, res ne. <3 He is my love, you know? ^^

Ni komentarjev: